Оплата та доставка
Умови оплати та доставки
ОПЛАТА:
Для здійснення оплати Вашого замовлення ми пропонуємо наступні варіанти:
- Переказ грошових коштів на картковий рахунок ПриватБанку;
- Безготівковий розрахунок - ви отримуєте рахунок-фактуру, згідно з якою можливо оплатити замовлення через будь-який банк.
- Накладений платіж - оплата при отриманні Товару в відділенні служби доставки або кур'єру при кур'єрській доставці за адресою. При замовленні від 5000грн. береться передоплата в розмірі 10% від суми замовлення. При замовленні Товару під замовлення передоплата 30% від вартості товару.
1. Попередня оплата не повертається в разі якщо Товар не було забрано з відділення служби доставки протягом 5 календарних днів та Товар був повернутий назад на склад Продавця.
2. Попередня оплата не повертається, якщо Товар вже був відправлений Покупцю, а у Покупця пропала потреба в Товарі.
3. Передоплата не повертається, за Товар під замовлення, якщо у Покупця пропала потреба в товарі.
ДОСТАВКА:
При наявності Товару на складі час відправлення товару 1-3 робочих дні з моменту підтвердження Замовлення.
Якщо Товару немає в наявності, час відправлення товару може скласти 2-6 тижнів (терміни обов'язково узгоджуються з Покупцем) затримка відправки заломленого товару не є причиною відмови від товару.
Ми відправляємо Товари по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) службами доставки: Нова Пошта, Делівері, САТ, Міст Експрес, Автолюкс.
Доставка здійснюється за тарифами служби доставки в будь-яке місто або населений пункт, де є представництва служби доставки, або можливість доставки кур'єром за адресою. Вартість доставки визначається компанією перевізником в момент відправки Замовлення.
Ви можете вибрати один з варіантів доставки:
- Доставка відділеннях. Оплата за Замовлення можлива - післяплатою (за умови, якщо ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
- Кур'єрська доставка на вашу адресу (за умови, що ця послуга доступна у вашому місті або населеному пункті);
Терміни доставки регулюються службою доставки. Оплата доставки здійснюється за рахунок Покупця за тарифами служби доставки. Покупець, бере на себе оплату всіх поштових послуг, включаючи послуги повернення або обміну товару.
Замовлення, яке не було забрано Покупцем в поштовому відділенні після закінчення 5 денного періоду, буде повернуто інтернет-магазину без повернення передоплати.
Шановні Покупці! В момент отримання Товару Покупець має право розкрити пакування та перевірити Товар на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень. Якщо є якісь недоліки, Покупець спільно з представником служби доставки складає акт прийняття-передання, де в обов'язковому порядку вказує всі дефекти.
Якщо товар має істотні недоліки, тобто. не може бути використаний за призначенням, Покупець складає акт відмови від прийому вантажу та не оплачує доставку. Для отримання детальних інструкцій, як діяти в момент прийняття-передання вантажу, рекомендуємо зв'язатися з консультантами Wood Light. Наші фахівці допоможуть та проконсультують.
Якщо Товар був прийнятий та оглянутий без присутності представника служби доставки, та / або акт прийняття-передання вантажу не був підписаний представником служби доставки, Wood Light знімає з себе відповідальність за комплектність та наявність будь-яких пошкоджень.
Оплата доставки здійснюється коштом Покупця за тарифами служби доставки.
При наявності Товару на складі час відправлення товару 1-3 робочих днів з моменту підтвердження Замовлення.
Якщо Товару немає в наявності, час відправлення товару може скласти 2-6 тижнів (терміни обов'язково узгоджуються з Покупцем) затримка відправлення рекомендованого товару не є причиною відмови від товару.
Ми відправляємо Товари по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) службами доставки: Нова Пошта, Делівері, САТ, Міст Експрес, Авто Люкс.
Доставка здійснюється за тарифами служби доставки в будь-яке місто або населений пункт, де є представництва служби доставки, або можливість доставки кур'єром за адресою. Вартість доставки визначається компанією перевізником в момент відправки Замовлення.
Ви можете вибрати один з варіантів доставки:
- Доставка в відділення. Оплата за Замовлення можлива - післяплатою (за умови, що ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
- Кур'єрська доставка на вашу адресу (за умови, що ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
Переказ грошових коштів на картковий рахунок ПриватБанку;
Безготівковий розрахунок - ви отримуєте рахунок-фактуру, згідно з якою можливо оплатити замовлення через будь-який банк.
Накладений платіж - оплата при отриманні Товару в відділенні служби доставки або кур'єру при кур'єрській доставці за адресою.
При замовленні від 5000 грн. береться передоплата в розмірі 10% від суми замовлення. При замовленні Товару під замовлення передоплата 30% від вартості товару.
1. Попередня оплата не повертається у разі, якщо Товар не було забрано з відділення служби доставки протягом 5 календарних днів і був повернутий назад на склад Продавця.
2. Попередня оплата не повертається, якщо Товар вже був відправлений Покупцю, а у Покупця пропала потреба в Товарі.
3. Попередня оплата не повертається, за Товар під замовлення, якщо у Покупця пропала потреба в товарі.
Всі товари мають реальні фото (колір, відтінок, можуть спотворюватися монітором Вашого PC або телефону).
2. При отриманні на відділенні служби доставки або при отриманні за адресою при кур'єрській доставці.
- У момент отримання Товару Покупець має право розкрити пакування та перевірити Товар на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень.
- Якщо є які-небудь недоліки, Покупець спільно з представником служби доставки складає акт прийняття-передання, де в обов'язковому порядку вказує всі дефекти.
- Якщо товар має істотні недоліки, тобто не може бути використаний за призначенням, Покупець складає акт відмови від приймання вантажу і не оплачує доставку.
- Для отримання детальних інструкцій, як діяти в момент прийняття-передання вантажу, рекомендуємо зв'язатися з консультантами Wood Light. Наші фахівці допоможуть та проконсультують.
- Якщо Товар був прийнятий та оглянутий без присутності представника служби доставки, та / або акт прийняття-передання вантажу не був підписаний представником служби доставки, Wood Light знімає з себе відповідальність за комплектність і наявність будь-яких пошкоджень.
У такому випадку витрати за доставку в обидві сторони сплачує Покупець.
Зверніть увагу: якщо при поверненні товару ви вкажете в способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться Вам назад.
Поверненню підлягає тільки новий Товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
· Збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик,
· Відсутність слідів збірки, використання та забруднень,
· Збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок,
· Цілісності, не пошкодження та збереження всіх частин індивідуального (заводського) пакування.
· При наявності заяви про повернення товару.
- Переконайтеся у відповідності артикулів та кількості Товару замовлення.
- Переконайтеся в відсутності видимих пошкоджень або слідів пошкодження пакування Товару.
- Відкрийте пакування і переконайтеся, що Товар відповідає Вашому замовленню.
- Перевірте комплектність Товару.
До моменту приймання Вами замовлених Товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки.
При виявленні пошкоджень пакування, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акту (Акт прийняття-передання).
Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами від служби доставки без претензій.