Гарантія та повернення

Гарантія та повернення

 

Гарантія на меблі, придбані в інтернет-магазині Wood Light

Гарантійний ремонт - це Усунення недоліків несправностей Товару, викликаних дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин та пов'язану з цим роботу на час дії гарантійного терміну.

Гарантія розповсюджується на недоліки (дефекти) Товару, що виникли з вини Виробника. Рішення відносно Прийняття або неприйняття Товару негарантійний ремонт приймається Продавця при первинному огляді Товару, за необхідності - після проведення експертизи. Виробничі дефекти, Які можуть бути виявлені під час гарантійного терміну експлуатації, мають бути усунуті безкоштовно впродовж 30 календарних днів з моменту передачі вироби на гарантійний ремонт.

У разі необхідності замовлення запчастин до Товару у виробника, строк гарантійного ремонту збільшується на час їх доставки. Гарантійний строк збільшується на строк перебування Товару в ремонті.

Умови гарантії

• Термін гарантії на Товар - 12 місяців для меблів, яка експлуатується в житлових приміщеннях. Гарантійний строк починається з моменту доставки та Отримання покупцем Товару в місце призначення відповідно до Замовлення.

• Гарантійне обслуговування містить в собі проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин Товару. Термін гарантії в такому випадку продовжується на час находження Виробу в ремонті.

• Термін служби Товару - 12 місяців, якщо інше не обумовлено гарантійними документами виробника.

• Недоліки Товару, виявлені впродовж гарантійного терміну та виникли з вини Виробника Виробу, будуть безкоштовно усунені Продавцем.

• Претензії по зовнішньому вигляду Товару, некомплект, а також невідповідності Замовлення приймаються безпосередньо при отриманні Товару. Надалі Такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише коштом Покупця.

•  Гарантійне обслуговування містить в собі проведення ремонтних робіт й заміну дефектних частин Товару.

Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:

• закінченні гарантійного терміну;

• невиконанні умов експлуатації;

• наявності на Виробі слідів пошкодженню;

• порушенні інструкцій по експлуатації меблів;

• підвищенні допустимих навантажень на механізм трансформації;

• нанесення пошкоджень Товару або його втрата внаслідок обставинних непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки й т.д.);

• нанесення пошкоджень Товару в результаті умисних або помилкових дій Покупця, третіх осіб;

  нанесення пошкоджень Товару в результаті попадання всередину або на поверхню Виробу сторонній предметів, рідин, тварин, комах й т.д.;

• наявності слідів стороннього втручання в Товар, ремонту Виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватна особа, що не уповноваженими на це Продавцем;

• нанесення Товару пошкоджень в наслідок внесення змін до його конструкції;

• використання Товару у виробничих цілях;

• при відсутності чітко заповнених документів Продавця про відвантаження Товару покупцеві.

Гарантія не поширюється на дефекти, що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації Товару:

• транспортного браку в результаті самостійної доставки Товару Покупцю;

• браку при збиранні або монтажі в результаті самостійного проведення Покупця або не уповноваженими Продавцем третіми особами зазначених робіт;

• браку у результаті порушення правил експлуатації Товару або его нецільового використання;

• забруднення;

• розриву тканини або пошкодженні від навантаженості, що не передбачена стандартом й нормативно правовими актами України.

Гарантія не  поширюється на оббивку та чохли м'яких меблів, виконаній в тканини Покупця.

Дефектами меблів не є:

• незначні відмінності у відтінках та фактурі оббивних тканин і шкір;

• незначні відмінності у відтінках кольору та відмінностей малюнку лакофарбового покриття (декору);

• Легкі складки матеріалів  м'яких елементів, що виникають після зняття навантаження та які зникають після легкого розгладження рукою;

• відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см на один виріб (згідно ДСТУ 19917-93);

• дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття із натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб та порядок використання Виробу й не відповідає за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену вироби.

 

Повернення товару

 

Товар належної якості, придбаний у Wood Light можливо повернути продовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання. У такому випадку витрати за доставку в обидві сторони сплачує Покупець.

Зверніть увагу: якщо при поверненні Товару ви вкажете в способі оплати "накладення платіж", Ми не зможемо отримати посилку та вона повернеться Вам назад.

Поверненню підлягає лише новий Товар, що не має слідів використання та не були в  експлуатації, за умови:

·         збереженні товарного вигляду й споживчих характеристик,

·         відсутності слідів збирання, використання та забруднення,

·         збереженні пломб, ярликів, бирок, захисних плівок,

·         цілісності, неушкоджені й збереження всіх частин індивідуального (заводського) пакування.

·         При наявності заяви про повернення товару.


У разі Виявлення істотних недоліків, браку, некомплектності, при доставці, пов'язаної з помилки Продавця, - витрати на доставку та повернення Товару несе Продавець.

Помилки Продавця:

  • Відправленій не тієї Товар.
  • Відправлено не та Кількість Товару.
  • Розміри товару не відповідають зазначеним на сайті або в каталозі.
  • Кольори на фотографії. При цьом відтінки не враховуються.

 

Для здійснення повернення Покупцеві необхідно направити відповідне звернення в службу інтернет-магазину, зв'язатися за контактними номерами дані які вказані на сайті компанії.

 

При отриманні замовлення:

  • Переконайся у відповідності артикулів й кількості Товару замовлення.
  • Переконайся у відсутності видимих пошкоджень або слідів пошкодження упакування Товару.
  • Відкрийте пакування й переконайся, що Товар відповідає Вашому замовлення.
  • Перевірте комплектність Товару.

До моменту приймання Вами замовленого Товару від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки. При виявленні пошкоджень пакування, що призвели до пошкодження товару, вимагати у представника служби доставки складання відповідного акту (Акт прийняття-передання).

Ми не зможемо прийняти претензії відносно пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий вами від служби доставки без претензій.


Заповнити форму повернення можна за ПОСИЛАННЯ >> Повернення товару.

 

Повернення грошей

 

Повернення коштів за Товар здійснюється після написання Вами заяви на повернення коштів з указанням всіх необхідних даних. Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську карту, відкриту для отримання заробітної плати, пенсій, стипендій або других соціальних виплат. Якщо Товар, який повертається, ви сплачували не з цієї карти, Wood Light не несе відповідальності за затримки надходження коштів та інші негативні наслідки, пов'язані з обробкою вашим банком платежу, здійсненого на таку карту. Термін повернення коштів залежить від строку доставки Товару на склад Продавця, згідно з обраним вами способу повернення Товара.


Терміни повернення коштів за повернений Товар:

 

При поверненні Товару через відділення служб доставки або кур'єром строк повернення становить 1-3 дні з моменту надходження Товару на склад Продавця.

* За умови, що Покупцем виконані всі умови повернення Товару й додані всі необхідні документи.

Увага! Якщо при відправці Товару, що підлягає повернення, вами не було додано всіх необхідних документів, строк повернення коштів подовжується на час, необхідний для отримання таких документів.

Питання та відповіді
Терміни доставки регулюються службою доставки.
Оплата доставки здійснюється коштом Покупця за тарифами служби доставки.

При наявності Товару на складі час відправлення товару 1-3 робочих днів з моменту підтвердження Замовлення.
Якщо Товару немає в наявності, час відправлення товару може скласти 2-6 тижнів (терміни обов'язково узгоджуються з Покупцем) затримка відправлення рекомендованого товару не є причиною відмови від товару.
Ми відправляємо Товари по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) службами доставки: Нова Пошта, Делівері, САТ, Міст Експрес, Авто Люкс.
Доставка здійснюється за тарифами служби доставки в будь-яке місто або населений пункт, де є представництва служби доставки, або можливість доставки кур'єром за адресою. Вартість доставки визначається компанією перевізником в момент відправки Замовлення.
Ви можете вибрати один з варіантів доставки:
- Доставка в відділення. Оплата за Замовлення можлива - післяплатою (за умови, що ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
- Кур'єрська доставка на вашу адресу (за умови, що ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
Для здійснення оплати Вашого замовлення ми пропонуємо наступні варіанти:

Переказ грошових коштів на картковий рахунок ПриватБанку;
Безготівковий розрахунок - ви отримуєте рахунок-фактуру, згідно з якою можливо оплатити замовлення через будь-який банк.
Накладений платіж - оплата при отриманні Товару в відділенні служби доставки або кур'єру при кур'єрській доставці за адресою.
При замовленні від 5000 грн. береться передоплата в розмірі 10% від суми замовлення. При замовленні Товару під замовлення передоплата 30% від вартості товару.

1. Попередня оплата не повертається у разі, якщо Товар не було забрано з відділення служби доставки протягом 5 календарних днів і був повернутий назад на склад Продавця.
2. Попередня оплата не повертається, якщо Товар вже був відправлений Покупцю, а у Покупця пропала потреба в Товарі.
3. Попередня оплата не повертається, за Товар під замовлення, якщо у Покупця пропала потреба в товарі.
На усі товари є фото зроблені нашою компанією або безпосередньо нашими партнерами (виробниками).
Всі товари мають реальні фото (колір, відтінок, можуть спотворюватися монітором Вашого PC або телефону).
1. При самовивозі з точок видачі (точки видачі на різні товари можуть бути різними).
2. При отриманні на відділенні служби доставки або при отриманні за адресою при кур'єрській доставці.

- У момент отримання Товару Покупець має право розкрити пакування та перевірити Товар на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень.
- Якщо є які-небудь недоліки, Покупець спільно з представником служби доставки складає акт прийняття-передання, де в обов'язковому порядку вказує всі дефекти.
- Якщо товар має істотні недоліки, тобто не може бути використаний за призначенням, Покупець складає акт відмови від приймання вантажу і не оплачує доставку.
- Для отримання детальних інструкцій, як діяти в момент прийняття-передання вантажу, рекомендуємо зв'язатися з консультантами Wood Light. Наші фахівці допоможуть та проконсультують.
- Якщо Товар був прийнятий та оглянутий без присутності представника служби доставки, та / або акт прийняття-передання вантажу не був підписаний представником служби доставки, Wood Light знімає з себе відповідальність за комплектність і наявність будь-яких пошкоджень.
Товар належної якості, придбаний в Wood Light можливо повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.
У такому випадку витрати за доставку в обидві сторони сплачує Покупець.
Зверніть увагу: якщо при поверненні товару ви вкажете в способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться Вам назад.

Поверненню підлягає тільки новий Товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
· Збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик,
· Відсутність слідів збірки, використання та забруднень,
· Збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок,
· Цілісності, не пошкодження та збереження всіх частин індивідуального (заводського) пакування.
· При наявності заяви про повернення товару.
При отриманні замовлення:

- Переконайтеся у відповідності артикулів та кількості Товару замовлення.
- Переконайтеся в відсутності видимих ​​пошкоджень або слідів пошкодження пакування Товару.
- Відкрийте пакування і переконайтеся, що Товар відповідає Вашому замовленню.
- Перевірте комплектність Товару.

До моменту приймання Вами замовлених Товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки.
При виявленні пошкоджень пакування, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акту (Акт прийняття-передання).

Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами від служби доставки без претензій.
Не знайшли відповідь на своє питання? Напишіть нам!