Питання та відповіді

Терміни доставки регулюються службою доставки.
Оплата доставки здійснюється за рахунок Покупця за тарифами служби доставки.

При наявності Товару на складі час відправлення товару 1-3 робочих дні з моменту підтвердження Замовлення.
Якщо Товару немає в наявності, час відправлення товару може скласти 2-6 тижнів (терміни обов'язково узгоджуються з Покупцем) затримка відправлення рекомендованого товару не є причиною відмови від товару.
Ми відправляємо Товари по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) службами доставки: Нова Пошта, Делівері, САТ, Міст Експрес, Авто Люкс.
Доставка здійснюється за тарифами служби доставки в будь-яке місто або населений пункт, де є представництва служби доставки, або можливість доставки кур'єром за адресою. Вартість доставки визначається компанією перевізником в момент відправки Замовлення.
Ви можете вибрати один з варіантів доставки:
- Доставка в відділення. Оплата за Замовленню можлива - післяплатою (за умови, що ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
- Кур'єрська доставка на вашу адресу (за умови, що ця послуга доступна в вашому місті чи населеному пункті);
Для здійснення оплати Вашого замовлення ми пропонуємо наступні варіанти:

Переказ грошових коштів на картковий рахунок ПриватБанку;
Безготівковий розрахунок - ви отримуєте рахунок-фактуру, згідно з якою можливо оплатити замовлення через будь-який банк.
Накладений платіж - оплата при отриманні Товару в відділенні служби доставки або кур'єру при кур'єрській доставці за адресою.
При замовленні від 5000грн. береться передоплата в розмірі 10% від суми замовлення. При замовленні Товару під замовлення передоплата 30% від вартості товару.

1. Попередня оплата не повертається у разі, якщо Товар не було забрано з відділення служби доставки протягом 5 календарних днів і був повернутий назад на склад Продавця.
2. Попередня оплата не повертається, якщо Товар вже був відправлений Покупцю, а у Покупця пропала потреба в Товарі.
3. Попередня оплата не повертається, за Товар під замовлення, якщо у Покупця пропала потреба в товарі.
На усі товари є фото зроблені нашою компанією або безпосередньо нашими партнерами (виробниками).
Всі товари мають реальні фото (колір, відтінок, можуть спотворюватися монітора Вашого PC або телефону).
1. При самовивозі з точок видачі (точки видачі на різні товари можуть бути різними).
2. При отриманні на відділенні служби доставки або при отриманні за адресою при кур'єрській доставці.

- У момент отримання Товару Покупець має право розкрити пакування та перевірити Товар на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень.
- Якщо є які-небудь недоліки, Покупець спільно з представником служби доставки складає акт прийняття-передання, де в обов'язковому порядку вказує всі дефекти.
- Якщо товар має істотні недоліки, тобто не може бути використаний за призначенням, Покупець складає акт відмови від приймання вантажу і не оплачує доставку.
- Для отримання детальних інструкцій, як діяти в момент прийняття-передання вантажу, рекомендуємо зв'язатися з консультантами Wood Light. Наші фахівці допоможуть та проконсультують.
- Якщо Товар був прийнятий і оглянутий без присутності представника служби доставки, та / або акт прийняття-передання вантажу не був підписаний представником служби доставки, Wood Light знімає з себе відповідальність за комплектність і наявність будь-яких пошкоджень.
Товар належної якості, придбаний в Wood Light можливо повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.
У такому випадку витрати за доставку в обидві сторони оплачує Покупець.
Зверніть увагу: якщо при поверненні товару ви вкажете в способі оплати "накладений платіж", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться Вам назад.

Поверненню підлягає тільки новий Товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:
· Збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик,
· Відсутність слідів збирання, використання і забруднень,
· Збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок,
· Цілісності, непошкодженості та збереження всіх частин індивідуального (заводського) пакування.
· При наявності заяви про повернення товару.
При отриманні замовлення:

- Переконайтеся у відповідності артикулів і кількості Товару замовлення.
- Переконайтеся в відсутності видимих ​​пошкоджень або слідів пошкодження пакування Товару.
- Відкрийте пакування і переконайтеся, що Товар відповідає Вашому замовленню.
- Перевірте комплектність Товару.

До моменту приймання Вами замовлених Товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки.
При виявленні пошкоджень пакування, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акту (Акт прийняття-передання).

Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами від служби доставки без претензій.
Не знайшли відповідь на своє питання? Напишіть нам!